Počet zobrazení stránky

úterý 17. ledna 2012

Presents from Srí Lanka

Dobré ráno,


Táta se asi před dvěma dny vrátil ze Srí Lanky, kde byl na 14 dní... Mohla jsem jet s ním, ale nakonec jsem se rozhodla, že nepojedu, i když toho do teď lituju. Ale naštěstí má v plánu tam jet zase za rok, a to už na 100% ani váhat nebudu a poletím. 
Něco mi od tamtud přivezl. Nepochopitelný jak se tam všechno prodává tak strašně levně..
Nejde to asi moc vidět, ale je tam i Buddha, z toho jsem měla uplně šílenou radost, protože odkud byste chtěli Buddhu, když ne ze Srí Lanky..

člověk musí v něco věřit. Já mám svého Buddhu.

Good morning,

Dad is about two days ago returned from Sri Lanka, where he was for 14 days ... I could go with him, but I finally decided that I will not go, though I regret it for now. But, fortunately, is planning to go there again next year, and already 100% I will nothesitate and I go.
Something I brought from that way. Incomprehensible how they all sold very cheaplyso ..
It probably is not much to see, but there are a Buddha, of which I was completly crazyhappy, because where you would like the Buddha, though not from Sri Lanka ..

Žádné komentáře:

Okomentovat