Počet zobrazení stránky

pátek 20. ledna 2012

School+Chocolate= No stress!!!

Dobré odpoledne :-)
Tenhle týden to byli samé písemky, testy, zkoušení a dohánění známek. O to horší, když tam z toho týdne dva dny nejste. Naštěstí, až na zkoušení z fyziky, jsem všechno dohnala a známky mám jasné. No není to úplně to nejlepší, ale i tak jsem celkem spokojená :-). Poslední dobou taky zjišťuju, že se stává čokoláda mojí nejlepší kamarádkou, protože bez ní bych to tenhle týden asi nezvládla. ;-)
Dneska mi začal víkend s tátou, ale i tak spolu budeme jenom zítra do odpoledne, protože pak jedu pryč a jede pro mě až v neděli dopoledne. Ale i tak se na tu dobu hrozně těším, navíc jedeme zítra dopoledne nakupovat něco do Dřážďan.. :-)
A tohle se mi poslední dobou hrozně líbí..



Good afternoon :-)
This week it was the same exam, tests, testing and hunting stamps. That's worse when you´re not there for two days. Fortunately, aside from testing in physics, I'm all caught up and I haveclear evidence. Well it's not exactly the best, but even so I am quite happy :-). Last time also I find, that chocolate has become my best friend, because without it I would probably not handle this week. ;-)
Today I started the weekend with my dad, but even so, we just together tomorrow afternoon,because then I go away and goes for me on Sunday morning. But even so, at that time really looking forward to tomorrow morning also going to buy something in Dresden .. :-)

And this, I really like the last time ..







Miluju ORIO :-D!!!!!
I love ORIO :-D!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat