Počet zobrazení stránky

středa 7. března 2012

Good morning from warm bed

Dobré ráno :-) 


Jsem vzhůru asi půl hodiny a mám hrozné nutkání konečně tak nějak dokončit knížku, kterou mám rozepsanou, takže jí pomalu otevírám a začínám ťukat do klávesnice jednoduché věty, které by ale zároveň zapůsobily na čtenáře. Taky vám vždycky pomůže dobrá hudba, když potřebujete něco vymyslet...? 


Myslím si, že můj hladový žaludek mě asi na chvilku odtáhne od knížky a dotáhne mě do kuchyně si udělat něco k jídlu. Takovéhle croisanty by nebyly k zahození, ne...?


Good morning:-)
 I'm awake for half an hour and I have a terrible urge to finally complete my book that I have broken down, so I'm slowly opening it and I'm starting to tap into my laptop easy sentences that would but also made a great impression on my readers. Helps you good music, when you need something to think of? I think my hungry stomach is going to forces me about to go away from the book and go into the kitchen to get something to eat. This sort of croisant would not be bad, no...?





Love this...<3




Žádné komentáře:

Okomentovat