Počet zobrazení stránky

čtvrtek 8. března 2012

I can see the books all over the place

Ahoj :-)


Před hodinou jsem se vrátila od doktorky a dozvěděla jsem se docela fajn zprávy, takže jsem naprosto spokojená.. :-)! Zítra ještě zůstávám doma, ale už bych měla být jakž takž v pořádku, navíc za mnou přijede můj kluk a v sobotu jdu na patnáctiny mé nejlepší kamarádky. Ó můj bože, jak já se těším!
Příští týden si začnu shánět šaty na ples, není to do něj ani měsíc a já pořád žádné nemám, takže tohle se musí napravit. Konečně jsem postoupila o pár stránek dál s knížkou. Jestli mi na jaře vyjde vydání mé první knížky, tak bych se mohla pokusit o vydání té druhé.. :-) 

Hi :-)
About an hour ago I came back from the doctor, I´m perfectly happy, because I´m almost all right! I think that I'll stay still tommorow at home. My boyfriend will arrived tommorow and my best friend has got a party on Saturday, so it'll be amazing weekend..:-)!
Next week I'll start looking for a dress for the ball. You know, it's not even a month into it and I still haven´t  got any. Finally, I wrote a couple of new pages of my book. If I'll publish my first book in the spring, I could try to publish the other one..:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat