Počet zobrazení stránky

čtvrtek 12. dubna 2012

Friday, the 13th

Dobré ráno :-)


Dlouho jsem ani nenapsala, ale neměla jsem vůbec  čas a ani myšlenky. 
Od včerejška jsem nebyla ve škole, protože mám už třetí den bolesti hlavy. Ale doufám, že se to brzo nějak uklidní, protože má zítra u mě spát kamarádka. Za tu dobu, co jsem tu nebyla se stalo docela dost věcí, které jsou ale strašně zamotané, takže o tom nejspíš nebudu mluvit. Minulý týden jsem byla na plese gymnázia mého přítele. Ples byl vážně úžasný, tancovali jsme asi do půl druhé. Pod článkem vám dám fotku :-). Ale včera ten vztah skončil, takže teď už asi jenom se snažit udělat tlustou čáru a říct si jenom, že ty čtyři měsíce opravdu stály za to :-)...
Dneska je pátek třináctého, většina lidí ho má jako nešťastný den, tak já doufám, že to bude pro vás pravý opak :-)

Good morning :-)
I didn't write for a long time:-), but I didn't have time and ideas. Since yesterday I wasn't in school, because I was already on the third day headaches. But I hope that it will soon pass , because I have got the sleepover. In that time I was not here happened quite a lot of things but they are very complicated, so I probably won't  to explain it. Last week I was at a ball high school of my boyfriend. The ball was really amazing, we danced to about half two am. Under thus article I give you a picture:-). But yesterday the relationship finished, so now I just try to do a thick line and say just that: amazing four months :-) ...
Today is Friday the 13th, most people have it as an unhappy day, so I hope it will be to you opposite:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat