Počet zobrazení stránky

úterý 21. února 2012

Everlasting shooting

Ahoj :-)
Mám teď chvíli čas, mezi tím, než pro mě přijde kamarádka a jdeme na stříhání, tak jsem si řekla, že vám napíšu a dám jsem pár fotek ze dneška:-).
Byly jsme spolu už od devíti, mám půjčenou zrcadlovku, takže jsme šly do parku u nás ve městě a udělaly pár fotek..:-) No dobře, není jich pár, je jich trochu víc..;-)


Hi :-) I now have a moment of time between that my friend and I go in to the hair salon, so I said that I will write to you and I'll give a few pictures from today:-).We've been together since nine am, I have loaned camera, so we went to the park in town and has done some pictures..:-) Well, not a few of them, but a little bit more ...;-)














Howere, now I have to go out with her again, you know, salon is calling :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat