Počet zobrazení stránky

středa 15. února 2012

Yesterday Valentine's Day

Dobré ráno :-)


Asi bylo vhodnější napsat včera, ale neměla jsem moc náladu. 


Včera, 14.února, byl Svatý Valentýn. Svátek všech zamilovaných. Jak jste ho strávili? Byli jste se svoji drahou polovičkou?
My jsme ho slavili v neděli, protože se přes týden nevidíme, takže včerejší oslavování jsem strávila pod teplou peřinou, čajem v ruce a spoustou kapesníků, protože mi opravdu není dobře, a nejspíš nepůjdu do konce týdne do školy. Další týden máme prázdniny, tak se alespoň vyležím. Včera jsem se podívala znovu na Kamarád Taky Rád- a musím vám říct, že mě to baví čím dál tím víc! A taky na Sex Ve Městě 2- viděla jsem to před tím jednou a nijak mě to moc nebralo, ale po včerejšku musím uznat, jo, ten film se mi hodně líbí!

Good morning :-)

Perhaps it was better to write yesterday, but I did not have much in the mood.

Yesterday, February 14th was Valentine's Day. Feast of love. How did you spend?Were you with your loved one?
We celebrated it on Sunday because we do not see during the week, so I spentyesterday celebrating under a warm blanket, tea in hand and plenty of handkerchiefs,because I'm really not feeling well, and probably not going to end the week at school.Next week we have a vacation, so at least heal properly. Yesterday I watched again Friends with Benefits, and I must tell you that I enjoy it more and more! And the Sex and the City 2 - I saw it once before and do not take me too, but after yesterday I have to admit, yeah, that movie I really like it!



Love this pic <3

Žádné komentáře:

Okomentovat